čtvrtek 22. ledna 2015

3. týden s knížkou

Třetí lednový týden se mnou tráví knížka Co je tvoje, je i moje od Tess Stimson. Z 264 stran už mám přečtenou skoro polovinu. Doufám, že do neděle zvládnu přečíst zbytek - počasí tomu snad bude nápomocno. 

Pokud jde o knížku jako takovou, protože vyšla už před nějakou dobou (říjen 2013), všichni určitě víte, že pochází z ostravského nakladatelství Domino, konkrétně z edice Inteligentní romány pro inteligentní ženy. 
Tahle sada čtení pro něžné pohlaví je rozhodně mojí srdcovou záležitostí a myslím, že jí zůstanu věrná až do smrti (nebo minimálně do doby, dokud si budu moct číst.)
Dosud jsem z edice inteligentních románů přečetla knížky Kam patříme, Na čem záleží, Život té druhé a Milenka mého muže. Všechny byly skvělé, i když přiznávám, že Život té druhé jsem nedočetla do konce. Nemám ráda romány s předvídatelným závěrem. 
Ovšem zatím to vypadá, že Co je tvoje, je i moje přečtu naprosto bez problémů. Román je velice dobře napsaný a o tom, kterak se jedna ze sester rozhodne, že té druhé donosí dítě, taky nečtete každý den. 
Ráda bych tady napsala ještě minimálně tři názvy knížek, na které se tento týden chystám, ale vzhledem ke svému pracovnímu nasazení vím, že přečíst toho víc, prostě není možné. Aspoň zatím. 
Přikládám odkaz na video návod, jakým způsobem si z edice Inteligentní romány pro inteligentní ženy vybírat - pokud neznáte, určitě se podívejte. Je to inspirativní, 

Návod ke čtení knih z nakladatelství Domino.

1 komentář: