pátek 24. června 2016

Večírek byl na Světě knihy 2016... a přivezl si několik pokladů!

Milí přátelé Knižního večírku!  
Tento příspěvek je jasným důkazem toho, že jsem originál... Neboť zatímco většina bloggerů soupeřila o to, kdo bude mít na internetu příspěvek z letošního veletrhu Svět knihy jako první, já ho přidávám suverénně jako poslední... A víte Vy co? Vůbec mi to nevadí... :-)  


Blog jsem si založila proto, abych měla kde sdílet své zážitky ze čtení a nechci z něj dělat povinnost. Dřív zkrátka na psaní příspěvku o největší knižní akci v republice nebyla nálada... 
Ale pokud budete chtít, můžeme si to teď vynahradit... :-)

Nebudu Vám tu vypisovat superlativy a říkat, jak to bylo boží a super.... protože Svět knihy prostě super je. Tečka. O tom netřeba diskutovat.... 

Tímto bych chtěla apelovat na všechny, kteří veletrh zatím nenavštívili, aby se pokusili učinit tak v nejkratším možném termínu. Nejlépe příští rok. :-) Je to vážně skvělá akce. Nečekejte od ní kdovíjaké slevy a nákupní šílenství. O slevách to v žádném případě není a jet na veletrh s tím, že chcete výhodně nakupovat, by byla jedna z největších možných chyb. Na Světě knihy se ale můžete setkat se spoustou zajímavých lidí - potkat nakladatele, bloggery i youtubery. Můžete si odtamtud odnést hodně inspirace a mnoho záložek a reklamních předmětů... :-) Celé je to hlavně o atmosféře. Já se tam letos vypravila už podruhé a něco Vám řeknu - bylo to stejně úžasné jako poprvé. Tohle se zkrátka neomrzí... 

Než Vám ale ukážu knížky, které jsem si z veletrhu přivezla, chtěla bych zmínit hned tři skvělé bloggerky, s nimiž jsem měla tu čest se setkat. :-) Pokud byste náhodou některou z nich neznali, doporučuju mrknout se na jejich stránky. Holky jsou úžasné a z každého jejich slova je znát, že mají opravdu hodně načteno a knížky milují... :-)

1) ŠÁRKA z blogu Můj knižní ráj (odkaz je ZDE) - skvělá holka! V jejím případě jsem měla od našeho setkání veliká očekávání, která Šárka do puntíku splnila. Moc milá a příjemná knihomolka, která je pro každou legraci a se kterou se můžete bavit naprosto o všem, aniž byste museli dopředu přemýšlet, zda to unese. :-) Věřím, že se z nás stanou přítelkyně a zůstaneme v pravidelném a intenzivním kontaktu - zatím se to daří. :-) A jen tak mimochodem - na léto jsem Šárce zadala bojový úkol - MUSÍ totiž přijet k nám. Přes to nejede vlak. Tečka. 

2) MARCELKA z blogu Knižní oáza (odkaz je ZDE) - naprosto úžasná máma tří dětí, která se ale jako máma tří dětí vůbec nechová - myšleno v dobrém. :-) Taktéž velice milá a příjemná žena, která je od pohledu "pro každou špatnost." :-) Cítila jsem se v její společnosti moc dobře a těším se na naše další setkání. :-) 

3) MÍŠA z blogu Knižní deníček  (odkaz je ZDE - od pohledu velice schopná a inteligentní ženská, která ví, co chce a ze které doslova srší energie. :-) Mám takové lidi moc ráda, takže si nesmírně vážím toho, že jsme se mohly setkat. :-) Zapomněla jsem se Míši zeptat, jakou pozici konkrétně v zaměstnání zastává, ale skvěle by se hodila na manažerku, nebo ředitelku. Působila velice milým, ale rozhodným a sebejistým dojmem. 

Jinak jsem v davu zahlédla Terezku z blogu Z novinářského deníčku a prošla kolem mě Nikol z blogu Hnízdo zvrhlé Narcisky. Tímto holky zdravím, pokud tento příspěvek budou číst. :-)

No a teď teda jdeme na ty knihy - celkem jsem z letošního Světa knihy přivezla 7 krasavic. Tři se ale nepočítají - ty byly pro mého muže. Takže jsem vlastně byla docela ukázněná, že? :-)

1) BÁBOVKY - RADKA TŘEŠTÍKOVÁ - pro tuhle knihu jsem na Svět knihy jela a taky jsem si ji přivezla. Myslím, že víc nemá cenu dodávat, tenhle román doslova obletěl internet. :-) Tím, že jsem si pořídila Bábovky, jsem docílila toho, že mám doma všechny knihy, které Radce Třeštíkové zatím vyšly. Co na tom, že dosud jsem četla jen její prvotinu "Dobře mi tak." Já to všechno doženu, nebojte se... :-) (Mimochodem - román Dobře mi tak můžu jen doporučit! Moc se mi líbil...)



2) MĚSTEČKO VIRGIN RIVER - ROBYN CARROVÁ - tuhle knížku s překrásnou obálkou jsem ukořistila ve stánku Euromedia za krásných 49 Kč, a byť do teď nevím, o čem je, nemohla jsem ji tam nechat. :-) 


3) ANI POZDĚJI, ANI JINDE  - DELPHINE DE VIGAN - bude to znít zvláštně, ale opět knížka, o které vůbec nic nevím. Snad až na to, že ji četla moje oblíbená youtuberka Ohana, které se velice líbila. Takže koupě (víceméně) na její doporučení... :-) Knížka stála 99 korun a moc se na ni těším. 


4) POSLEDNÍ NÁDECH - LUCY CLARKEOVÁ - knížka z nakladatelství Cosmopolis, od které mám velká očekávání. :-) Četla jsem totiž moc krásnou recenzi od Šárky , a pokud vím, knížka se líbila také Rodaw z Knihánkova, která ji četla poměrně nedávno. :-) Snad budu stejně nadšená. 


A co pěkného jste si z veletrhu přivezli Vy? Četli jste už některou z výše zmíněných knížek?

2 komentáře:

  1. Káťo, napsala jsi to tak krásně, že jsem pomalu naměkko :)) Tohle mi nedělej :) A bojový úkol splním a už se moc těším :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To je prostě nádherný článek. :-)
    A víš, že vůbec nevadí, že je zveřejněn později? Ba naopak, díky němu jsem si to zase krásně připomněla.:-)
    Moc hezký jsi o nás napsala, opravdu to potěšilo, trošku jsem se i musela zasmat. Já a působící jako manažerka :-).
    Byla jsem úplně u vytržení a v euforii, tak proto ze mě asi srsela energie. Každopádně opravdu hezky napsané, doufám, že se uvidíme i příští rok. Letos jsem byla hodně omezená casem.
    Užij si čtení a měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat