úterý 19. července 2016

Co se na Večírku přečetlo za... KVĚTEN A ČERVEN 2016

Milí přátelé Knižního večírku! Moc Vás všechny zdravím a vítám u nového článku z rubriky "Přečteno." Jako obvykle ho dodávám s obrovským zpožděním, ale tak nějak doufám, že Vás to už nepřekvapuje. Tím, že se živím jako novinářka, mám psaní za celý den dostatek a nechci z vlastního blogu dělat povinnost. Prostě píšu, když je nálada - následkem čehož vznikají trochu větší prodlevy... :-) 
No, ale dost už bylo řečí - jdeme raději na to. :-)

Rozhodla jsem se tentokrát, že článek o květnových přečtených knihách spojím i s těmi červnovými, protože dohromady jsem za tyto dva měsíce přečetla pouze 4 knížky... Jo, jo... máte pravdu, stydím se. Doufám, že během prázdnin, kdy novináři bojují s neblaze proslulou "okurkovou sezónou," si skóre trochu vylepším.... 

Ono totiž nepřečtených knížek v mojí knihovně přibývá - uff!!! :-) 

V květnu jsem přečetla tyto knížky: 

1) Na co Alice zapomněla od Liane Moriarty - Po Manželově tajemství jsem od autorky čekala doslova "pecku" a na Alici se hrozně moc těšila. Nezklamala mě, ovšem objektivně musím přiznat, že rozjezd této knihy je trochu pomalejší. Prvních třicet stránek jsem byla na rozpacích, ale jakmile se román "rozjel," nemohla jsem se odtrhnout. Velice pěkná, odpočinková a dobře propracovaná knížka. Rukopis Liane Moriarty je snadno rozpoznatelný, takže pokud se Vám líbila její česká prvotina - Manželovo tajemství - není potřeba váhat. Nadšeni budete určitě i v tomto případě. :-) 
Recenzi na tuto knihu si můžete přečíst ZDE

2) Rudý šál od Nory Robertsové - Knížka, kterou jsem začala číst na základě doporučení Rodaw a kterou na úvodní fotografii nevidíte, protože jsem ji měla vypůjčenou z veřejné knihovny a už jsem ji musela vrátit. 
 Moje prvotina od Robertsové, která mě nadchla a naprosto pohltila. Je to velice čtivá knížka - budete mít chuť ji přelouskat na jeden zátah a pravděpodobně se Vám to bez problémů podaří. :-) O napětí tu není nouze, ale nechybí ani láska a trocha romantiky. Pokud ještě máte před dovolenou, rozhodně doporučuji tuto knihu zabalit do kufru - je skvělá. 
Recenzi na tento román si můžete přečíst ZDE

V červnu jsem přečetla tyto knížky: 

1) Až úplně dolů od Jennifer Weiner - Další knížka z mé oblíbené edice Inteligentních románů, kterou vydává nakladatelství Domino. Byla úžasná. Těžké téma závislosti na lécích, které je tady zpracováno s neuvěřitelnou lehkostí a elegancí, určitě chytne za srdce. Román mě naprosto dostal a myslela jsem na něj ještě dlouho po dočtení. Rozhodně mám v plánu si od Jennifer Weiner přečíst i další knížky. Doporučuji!!! 
Recenzi na tento román si můžete přečíst ZDE

2) Chlápek od vedlejšího hrobu od Katariny Mazetti - Knížka, kterou jsem svého času koupila za pár korun ve výprodeji a od které jsem toho moc neočekávala. O to víc mě ale dokázala překvapit.:-) Je to velice milá a místy i vtipná oddechovka. Hodně jednoduchá, ale svižná - dle mého soudu ideální čtení na dovolenou. 
Recenzi na tuto knihu si můžete přečíst ZDE

Tak, to je ode mě za tyto dva měsíce všechno! Co pěkného jste v poslední době přečetli Vy? Nezapomeňte se mi pochlubit - budu moc ráda! 

3 komentáře:

  1. Pěkný článek s dobrými knihami :-)
    Užívej léta :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi prodlevami to úplně chápu :-) Mám to stejně. Když člověk musí být kreativní celý den v práci, tak pak se mu už nechce psát nic dalšího. Tak přeju, ať to je během léta lepší :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké knížky :) Od Liane Moriarty jsem ještě žádnou knížku nečetla, ale právě Na co Alice zapomněla mě zaujala ze všech nejvíc. Tak doufám, že se k ní brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat