sobota 6. srpna 2016

Co se na Večírku přečetlo za... ČERVENEC 2016

Ahoj Vám všem! Jak se máte a jak si užíváte prázdniny? Připadá mi neuvěřitelné, že už je srpen, a pomalu se tudíž blíží podzim - moje nejoblíbenější roční období. 
Pokud jde o první polovinu prázdnin, své čtecí skóre jsem sice trochu vylepšila, ale ani tak to není žádná sláva. Noviny totiž vycházejí i v létě, a protože aktuálně bojuju s okurkovou sezónou, práce mám až nad hlavu... 


Na čtení se ale samozřejmě nějaký ten čas najde vždy - v červenci jsem přečetla 3 knihy. Musím říct, že tentokrát jsem měla extrémně šťastnou ruku při výběru, takže mi bude potěšením, Vás s těmito kráskami seznámit. 

V červenci jsem přečetla: 

1) román Pákistánská princezna od Slovenky Moniky Wurmové - nádherná knížka z nakladatelství Brána, které jsem si poprvé všimla na letošním veletrhu Svět knihy. Graficky je kniha zpracovaná opravdu nezapomenutelně a skvělé je, že obsah nijak nepokulhává. Pokud máte rádi nevšední a dobře promyšlené příběhy s cizokrajným nádechem, tahle kniha Vás určitě nadchne. Je to velice čtivé a svižné, za sebe můžu říct, že mě Moničin styl psaní opravdu chytil a nepustil.  :-) Z knihy je znát, že se autorka dobře seznámila s pákistánskou kulturou, o které píše. Doporučuji!
Recenzi na tuto knihu si můžete přečíst ZDE

2) Poslední nádech od Lucy Clarkeové - knížka z nakladatelství Cosmopolis, na který mě nalákala Šárka z blogu Můj knižní ráj (odkaz na tento blog najdete ZDE). Knížka s nicneříkající obálkou, ale zato s krásným příběhem, který je v závěru hodně překvapivý. Stejně jako u Pákistánské princezny, i toto je jedna z nejlepších knih, které jsem zatím letos přečetla. Za Poslední nádech se opravdu přimlouvám - je to román, který Vás nezklame. :-) 
Recenzi na tuto knihu si můžete přečíst ZDE

3) historickou romanci Dům U Tří borovic od Hany Marie Körnerové - knížka z pera české autorky, na kterou jsem v poslední době slyšela jen samé pozitivní ohlasy, takže jsem se rozhodla, že od ní něco zkusím a z knihovny jsem si vypůjčila Dům U Tří borovic. Nemohla jsem si pro začátek vybrat lépe! Přestože co do počtu stran to není román moc obsáhlý, je čtivý, napínavý a celkově výborně napsaný! Bavilo mě to od začátku do konce. Pokud hledáte nějakou příjemnou letní oddechovku, zpozorněte - tohle by mohlo být to pravé. Za sebe knihu rozhodně doporučuji! 
Recenzi na tuto knihu si můžete přečíst ZDE

A co zajímavého jste v červenci přečetli Vy? Napište mi, budu moc ráda! Vždyť knižní blogy jsou tu hlavně proto, abychom se vzájemně inspirovali... nebo ne? :-)

Mějte se krásně! 

1 komentář:

  1. V cervenci jsem si precetla konecne Nez jsem te poznala, Farmu a nebo treba Divku ve vlaku :)
    Katy

    OdpovědětVymazat