sobota 27. května 2017

Co ukrývala Knihobudka... (2)

Ahoj všem!

Hlásím, že Knihobudka v Roudnici nad Labem stále existuje. :-) V centru našeho města stojí už téměř rok. Jeden čas to s ní sice vypadalo bledě (přišla o obě úchytky, takže nebylo možné ji otevřít), ale nakonec to ustála a pro vandaly přestala být zajímavá. Díky sponzorům nafasovala otevírání nové a trochu překvapivě se začala plnit docela zajímavými a různorodými knihami. :-) Jednu takovou jsem v pátek ulovila, a protože jsem z ní naprosto nadšená, vznikl tento článeček. Musím se přece pochlubit, no ne?  :-)


Poklad, který jsem v Knihobudce objevila, mě naprosto šokoval. Představte si, že mezi knížkami směle vykukovala nejznámější "greenovka" - Hvězdy nám nepřály!!! Je to první vydání (což mi připadá úžasné, filmová obálka se mi ani trochu nelíbí) a navíc ve skvělém stavu. S mužem jsme se shodli, že je maximálně jednou přečtená.



Vím, že tahle knížka je fenoménem mezi teenagery i dospělými čtenáři, svého času ji četl snad každý. Také jsem po ní jeden čas pokukovala, ale už ani nevím, proč jsem ji nekoupila. Asi bylo zrovna před výplatou. :-)

Anotace: 

Zajímavá a citlivá knížka o šestnáctileté Hazel, která trpí rakovinou a sblíží se s Augustem, jemuž se podařilo tuto nemoc překonat. Ti dva mladí lidé se výborně doplňují, a navíc je spojuje originální pohled na život i na chorobu, která je postihla. „Nejvtipnější smutný příběh“ je napsán s mimořádným smyslem pro humor a sarkasmus a díky autorovu vyprávěčskému talentu vyznívá velmi působivě.

Budu se opakovat, ale z tohoto přírůstku mám opravdu radost a jsem si naprosto jistá, že mezi přečtené se zařadí velice brzy. :-)


A nebojte se - nepatřím "k vyžírkám knihobudek." Určitě do Knihobudky odnesu něco z přečtených na výměnu... protože o tom tenhle projekt je, že? :-)

Co Vy a Hvězdy nám nepřály? Četli jste je? Líbily se Vám? A co si myslíte o dalších knihách Johna Greena?

Dejte mi vědět do komentářů, jsem zvědavá!!!




4 komentáře:

  1. Knihobudka je zajimava vec, ale vubec nemam poneti, jestli je i u nas, pripadne jak to zjistit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. U Nás knihobudku máme také, ale vždy když jdu kolem, tak je prázdná :(

    OdpovědětVymazat
  3. Nečetla jsem,ale dcera jo a byla z ní nadšená

    OdpovědětVymazat