neděle 19. července 2015

29. Týden s knížkou


Ahoj všichni! 

Protože "Týden s knížkou" se u mě na blogu neobjevil už celou věčnost, a protože za poslední dobu se toho stalo opravdu hodně, rozhodla jsem se zase jednou něco sepsat. :-) Pokud tenhle příspěvek dočtete až do konce, určitě k němu nezapomeňte napsat komentář. Jednak mi to udělá velikou radost a jednak... občas je fajn vyslechnout si i názory nezainteresovaných. :-)
Ze všeho nejdřív chci z celého srdce poděkovat všem fanouškům Knižního večírku na facebooku. Je Vás už 44, což se někomu může zdát málo, ale já to vnímám jako obrovský úspěch.
Když jsem Knižní večírek zakládala, nic moc jsem si od toho neslibovala. Blog beru jen jako místo pro vyjádření svých názorů... proto mě překvapilo, že se některým z Vás mé recenze líbí natolik, že si jimi dobrovolně nechávají zaplňovat svou facebookovou zeď - díky za to. 
Velkou novinkou posledních dní je to, že mě s nabídkou spolupráce oslovilo nakladatelství DOMINO. Co Vám budu povídat - měla jsem z toho obrovskou radost. Přestože napětí nijak zvlášť nečtu, a tudíž ho nedokážu naplno ocenit, jejich Inteligentní romány pro inteligentní ženy jsou naprosto skvělé a nesmírně mě baví. 
Občas slýchám názory, že blogeři si spolupráce vyjednávají jen kvůli recenzním výtiskům, ale věřte, že to opravdu není můj případ. Edici Inteligentních románů mám doma téměř kompletní, několik hezkých kousků jsem si koupila i z jejich romantické série... Už druhým rokem pracuji, mám stálé zaměstnání a díkybohu zatím nepotřebuju žádný sponzoring. Od spolupráce si slibuji především to, že se mé recenze dostanou k širšímu okruhu lidí, a pokud někoho přesvědčí, že daná kniha je skutečně skvělá, budu jen ráda.... 
Mimochodem, už jste viděli Ediční plán Domina na druhé pololetí? Od pátku ho mají na stránkách. Několikrát jsem ho prolistovala a můžu Vám říct, že vyjde několik titulů, které prostě musím mít... :-) třeba další román od Rowan Coleman - autorky Knihy vzpomínek, která se mi moc líbila. 
Další novinkou je skutečnost, že jsem si objednala červencového Knihobita - a mám z toho hroznou radost. :-) Je sice pravda, že byl trochu dražší (neboť zaváděcí ceny již skončily), ale i tak. (Ohana, kterou určitě znáte z jejího blogu a skvělých videí (kanál Ohananon), mě na tuto službu knižního boxu na míru ve svém posledním videu tak nalákala, že to prostě nešlo nekoupit. Jsem moc zvědavá, co mi Knihobit nadělí a vybere - určitě se s Vámi o své dojmy podělím. 
No a na závěr k tomu, co právě čtu - dočítám Květiny pro Lauru od Táni Keleové-Vasilkové. Pokud sledujete Knihánkov, určitě víte, že o této knize Rodaw mluvila v Lákačce na červenec - nakladatelství Noxi totiž před několika dny pustilo do světa její druhé vydání. 
Pokud jste knížku zatím nečetli, možná, že byste to mohli zkusit... je to pěkný román, napsaný čtivě a bez zbytečných klišé. Pro mě osobně je Táňa sázkou na jistotu - její knížky mám moc ráda. Jsou napsané lehce a svižně a hlavně - jsou ze života. 
Co budu číst potom? Zatím nevím, ale "horkých adeptů" mám tady víc než dost. Škoda, že nečtu rychleji... 
No. a to by bylo ode mě pro tuto chvíli všechno. Mějte se krásně, užívejte si léto jak nejlépe můžete... a nezapomínejte číst! :-)
Pokud byste se chtěli ke Knižnímu večírku připojit na facebooku, odkaz najdete ZDE
Krásný den!



5 komentářů:

  1. Vydavateľstvo Domino poznám, majú niekoľko dobrých kníh, tuším, že vydávajú knihy Richelle Mead tie mám od nich najradšej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Domino má skvělé knihy, já miluji thrillery, romány od Tess Stimson, i když Otevřené manželství mě zklamalo. Ale nezanevřu... Květiny pro Lauru mám doma, zatím čeká na přečtení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace! Tuto knihu neznám ale mrknu na ní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Domino je dobré nakladatelství, taky mám od nich plno knih.

    http://www.kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Domino vydává skvělé knihy. :) Sice od něho mám jednu knihu (a to čerstvě koupenou) a druhou jsem četla před asi dvěmi roky, ale stejně mám to nakladatelství ráda. :) A dokonce jsem uvažovala, že bych svůj dopsaný rukopis v první řadě nabídla jim... akorát teď nějak nevím, jestli se na to hodí a celkově mám jakési pochybnosti...

    Knihobita jsem si také za červenec objednala, ale musím se udržet a nečíst si články ostatních dřív, než budu mít balíček u sebe. :) I když po pravdě netuším, jak se mi to povede... :D

    A gratuluji k uzavření spolupráce. :) Já mám asi tři, přičemž ke všem jsem se dostala z vlastní iniciativy a je mi vážně líto, že mě žádné nakladatelství neoslovilo s nabídkou... ale tak, co už.

    - http://www.mikulovatereza.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat