pondělí 1. února 2016

Co se na Večírku přečetlo za... LEDEN 2016

Milí příznivci Knižního večírku! Jestlipak si dáváte novoroční předsevzetí? Já až na výjimky moc ne, ačkoliv letos jsem tuhle zásadu porušila... :-) Slíbila jsem totiž sama sobě, že budu číst každý den, byť bych měla přelouskat jen pár stránek... A světe, div se! V lednu se mi to (až na pár výjimek) docela dařilo. Výsledkem jsou čtyři přečtené knihy a tento článek...

 V lednu jsem přelouskala následující tituly:

1) MANŽELKA, KTERÁ UTEKLA od mé oblíbené Tess Stimson - Tato knížka byla jedním slovem skvělá a lepší vykročení do nového roku si vlastně ani nedokážu představit! Tess Stimson mě opět přesvědčila, že psát prostě umí. Román byl napsaný svižně, čtivě a neuvěřitelně reálně... Pokud jste ho zatím nečetli, vřele doporučuji - i pánům! :-) Podrobnosti o této knize si můžete přečíst v recenzi, která už je na blogu. Najdete ji ZDE

2) MYŠKY V KUCHYNI od Sairy Shah - Román z nakladatelství Motto, který má nejen úžasnou obálku, ale také silný a nevšední příběh. Hlavní hrdinkou tohoto románu je šéfkuchařka Anna, které se narodí vytoužené miminko - dcera Freya. Holčička je sice neuvěřitelně roztomilá, ale záhy po jejím narození lékaři rodičům oznámí, že také těžce fyzicky a mentálně postižená. Uznejte sami, že tohle je zápletka, na jen tak lehce nenarazíte! Myšky v kuchyni sice nejsou pro každého, ale náročnější čtenářky románů pro ženy určitě mile překvapí! Mně se líbily moc. Podrobnosti o této knize si můžete přečíst v recenzi, která už je na blogu. Najdete ji ZDE

3) PRO JEDNU NOC od slovenské autorky Andrey Rimové - tak tohle byla trefa do černého! Knížka, která mě nadchla a pohltila. Čtivý, ale nenáročný román s překvapivě dynamickým závěrem a s tak trochu otevřeným koncem. Bavilo mě to moc a po Myškách v kuchyni to bylo příjemně osvěžující čtení. Podrobnosti o této knize si můžete přečíst v recenzi, která už je na blogu. Najdete ji ZDE

4. ZTRÁTY A NÁLEZY od Jacqueline Sheehanové - výborná knížka z Mladé fronty! Knížka, která potěší duši i mysl. Knížka, ve které se vše točí kolem psího hrdiny - labradora Lloyda. Milý a místy velice dojemný román, který budete mít přečtený raz dva. :-) Mně se moc líbil a strávila jsem u něj několik velmi příjemných večerů. Podrobnosti o této knize si můžete přečíst v recenzi, která už je na blogu. Najdete ji ZDE

Jak vidíte, v lednu jsem měla štěstí jen na samé úžasné knihy a už se těším na to, co přinese únor. Pokud se mi podaří přečíst víc než jednu knihu, a pokud se Vám tento typ článku bude líbit, dáme si měsíční shrnutí už za několik týdnů. Tak užívejte života, čtěte a díky za přízeň! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat