čtvrtek 9. února 2017

Co mi přibylo do knihovny - LEDEN 2017

Ahoj všem! 

Nevím, jak Vám, ale mě leden utekl jako voda. A vůbec to nebyl špatný měsíc... minimálně bavíme-li se o knihách. Podařilo se mi totiž nashromáždit hned 8 krásných kousků. Možná se Vám to zdá jako nic, ale vzhledem k tomu, jak jsou nové knihy drahé, je to pro mě úctyhodné číslo. :-) Více než polovinu knížek jsem navíc sehnala podstatně levněji díky svému oblíbenému Antikvariátu Struhařov, kterému tímto z celého srdce děkuji. A co že jsem si to tedy pořídila? Pojďme se společně podívat..


Jako první Vám chci ukázat Tmavé stěny Willardu od Ellen Marie Wisemanové. O téhle knížce toho moc nevím - snad jen to, že obletěla naši blogosféru a prý je skvělá, což mi úplně stačí. :-) Obálka je úžasná a recenze nadšené, takže se pochopitelně moc těším. 
.

Dalším lednovým přírůstkem je Podle skutečného příběhu od francouzské spisovatelky Delphine de Vigan. Pravděpodobně ji znáte, její knížky vydává Odeon. Já jsem tuto spisovatelku poprvé zaregistrovala díky mé oblíbené booktuberce Ohaně, která ji má moc ráda. Knížka Podle skutečného příběhu by měla být o dvou kamarádkách a o manipulaci. Jestli je to román s autobiografickými prvky, se spekuluje, každopádně kritici tuto knížku velmi chválí. Zahlédla jsem ji ve videu knihkupectví Martinus, kde o ní mluvila Lucka Zelinková a vím, že se líbila i Šárce Fofoňkové z blogu Můj knižní ráj. Protože se se Šárkou známe osobně, a troufám si říct, že máme na knihy hodně podobný vkus, věřím, že mě Podle skutečného příběhu minimálně zaujme. 


A pak tady máme knihu, která mě dostala především svou naprosto úžasnou obálkou - Manželské nehody od Randy Susan Meyersové. Od autorky mám doma už knihu Pohodlné lži, která stále čeká na přečtení, nicméně věřím, že se mi budou obě knížky líbit. Manželské nehody doporučuje i moje velmi oblíbená autorka Liane Moriarty a anotace dokonce  lehce zavání thrillerem. 



Leden mi přinesl i Kouzelný náramek - moji první knihu z nakladatelství Leda. Trochu mě tenhle román děsí svou tloušťkou, ale zaznamenala jsem samé kladné ohlasy. Takže uvidíme. :-)

 Na Dvojí život Diane Chamberlainové se z této hromádky těším asi nejvíce. :-) Láká mě obálka i anotace. Na knihu mě navíc v minulosti nalákala maminka Irenky z Knihánkova, Lia,  která o ní mluvila moc moc pěkně. Dvojí život se líbil i Míše z Knižního deníčku. :-) Měl by to být psychologický román pro ženy, okořeněný záhadou a tajemstvím...

A opět kniha, která mě navnadila krásnou obálkou: novinka z Motta, nazvaná Věčné mládí. Očekávám milý (a snad i vtipný) román pro ženy. Neslibuju si žádné zázraky, ale doufám, že to bude fajn knížka! Uznejte, že vypadá výborně! 

A konečně se blížíme do finále - román Pod povrchem z nakladatelství Ikar jsem vůbec neměla v plánu pořizovat. Jednoduše proto, že jsem o jeho existenci nevěděla. Jediné štěstí, že dorazil katalog Knižního klubu! :-) Krásná obálka - a líbí se mi i anotace. :-) 


Posledním přírůstkem ledna 2017 je v mé knihovně román Osudy a běsy z nakladatelství Domino. Stále jsem váhala, zda si ho pořídit a nakonec mě (jak vidíte) ukecal. :-) Uvidíme, jaké to bude. Objednáno z Knižního klubu, těším se moc! 


Tak tedy - to byl můj leden v knižních přírůstcích. Myslím, že to byl měsíc opravdu štědrý, když uvážíte, že se stejným nadšením čte i můj muž a jeho hromádka za tento měsíc byla podobně velká. :-) Nutno podotknout, že Tmavé stěny Willardu, Podle skutečného příběhu, Manželské nehody, Kouzelný náramek a Dvojí život jsou knížky, které jsem sehnala v antikvariátu. Mám z toho velkou radost, protože stály o polovinu méně, než v internetových knihkupectvích a přišly ve skvělém stavu. Tedy, Manželské nehody mají na hřbetě obálku trochu natrženou, ale není to nic dramatického. :-) A že ty knihy přede mnou už někdo četl? Vím, že někomu to vadí, ale já s tím nemám absolutně problém. Koneckonců, chodím i do knihovny... 

Moc děkuju za to, že jste si tento článek přečetli, a pokud už jste některou z mých lednových krasavic četli, dejte mi určitě vědět, ať mám představu na co se těšit!

Vybrali byste si z této hromádky?

Mějte se pěkně!

P.S. Komentovat můžete i na facebooku, Knižní večírek má vlastní stránku, kterou najdete ZDE.

3 komentáře:

  1. Osudy a běsy jsou opravdu neobvyklý a úchvatný román, který si mě získal, ačkoliv jsem to nečekala. Takové tornádo mezi romány především zvláštním stylem psaní. Tmavé stěny Willardu je účelná ždímačka, která mě zklamala. Neoriginálně se opakuje a u mě tedy hodně negativně hodnocené dílo. Knihy jsou krásné, užij si čtení. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám neskutečnou radost, že jsi dala na můj názor i Irenčiny mamky. Dvojí život je opravdu moc pěkná kniha, já si chci přečíst i další knihy této autorky, protože věřím, že budou perfektní. Z Kouzelného náramku vůbec neměj strach. Sice kniha vypadá tlustě, ale čte se to velmi dobře a má to i široké okraje stránek atd... není to tak hrozné, jak to vypadá :-D.
    Tmavé stěny jsem vyhrála v soutěži, ale bohužel ještě nečetla.
    Ostatní knihy neznám, ale vypadají hodně zajímavě. Moc pěkný leden a máš pravdu, utekl jako voda.
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné přírůstky, na Dvojí život mě navnadila také Míša, ale přiznám se, že jsem jí ještě nečetla. Zajímají mě manželské nehody a pod povrchem. Užij si čtení!

    OdpovědětVymazat