neděle 25. dubna 2021

Ledové sestry nadchnou milovníky duchařin a temné atmosféry...

 

Věříte na duchy? Máte rádi záhady a věci mezi nebem a zemí? Pokud ano, určitě by Vám neměla uniknout duchařina Ledové sestry od britského autora S. K. Tremayne. Já už ji mám za sebou a neskutečně se mi líbila! 

Hlavními hrdiny této knihy jsou Sarah a Angus - rodiče jednovaječných dvojčat, holčiček Lydie a Kirstie. Sarah a Anguse potkáváme rok od tragické smrti malé Lydie. Zlomená rodina se rozhodla začít znovu a z přepychového bytu ve městě se stěhuje na izolovaný, opuštěný ostrov kdesi ve Skotsku. K novému začátku se Sarah a Angus velmi upínají - i kvůli aktuálním existenčním starostem. 

Vyhlídky do budoucna ovšem zkazí prohlášení malé Kirstie, že se spletli a že ve skutečnosti je Lydie... mohlo se něco takového stát? 

Za mě jedním slovem SUPER! Knížka je neuvěřitelně čtivá a pro mě byla naprosto nepředvídatelná. Má tísnivou a ponurou atmosféru, přesně jak naznačuje obálka. Autorovi se skvěle podařil popis prostředí a na tom izolovaném ostrově jsem byla také. Knížka mě doslova "vcucla" - nedala se odložit. Stránky jsem četla jedním dechem. 

Za mě velice povedený thriller plný záhad a napětí. Do poslední chvíle jsem netušila jak to dopadne, a i když jsem měla hned několik verzí toho, co a jak se mohlo stát,  netrefila jsem se ani jednou. Jak se Ledové sestry blížily ke konci, všechno gradovalo, a došlo to tak daleko, že jsem se v jednu chvíli chtěla podívat na poslední stranu - jen abych věděla, jak to dopadne a měla klid na duši. Ale vydržela jsem to. :-) 

Pokud máte rádi napínavé, tísnivé thrillery a nepohrdnete dobrou duchařinou, určitě se po knize podívejte. Stojí za to. Moc doporučuji k přečtení. 

Knížku si můžete objednat třeba ZDE

Nejedná se o recenzní výtisk! 

Název: Ledové sestry
Autor: S. K. Tremayne
Přeložila: Petra Královcová 
Vydalo nakladatelství: Motto
Rok vydání: 2017
Počet stran: 336
Hodnocení: 100 %


Žádné komentáře:

Okomentovat