pátek 30. dubna 2021

Dorazily RECENZNÍ VÝTISKY z nakladatelství Fortuna Libri!

   


Krásný den, přátelé! 

Dnes Vám chci ukázat hromádku knížek, kterou mi před časem poslalo nakladatelství Fortuna Libri. Všechno jsou úžasné novinky na recenzi, které dorazily neplánovaně, a o to větší z nich mám radost. Pokud chcete, pojďte se na ně spolu se mnou podívat. Třeba najdete inspiraci pro vlastní knihovnu i bez recenze.

Ještě než se pustím do chlubení, chtěla bych napsat pár slov o tom, jak je to se mnou a recenzními výtisky. 

Knižní večírek vzniknul před šesti lety, v době, kdy jsem já sama objevila knižní blogy a videa. Jako první jsem narazila na Irenku z Knihánkova, jejíž výstupy mě naprosto nadchly. Časem jsem objevila i další natáčející - třeba Ondru z kanálu Knižní špajz nebo Verunku, která měla svého času youtube kanál Knihy jako sen.  

Ten svět lidí a knížek kolem nich mě tak zaujal a pohltil, že jsem se prostě chtěla do této komunity sama zapojit. Tak vzniknul Knižní večírek. Abych se mohla zapojit. Aby mě všichni ti lidé, které jsem já sama znala a sledovala, taky poznali - budou-li chtít. 

Pokud jde o recenzní výtisky, tento blog neměl žádné ambice. Chtěla jsem, aby byl Knižní večírek moje platforma na sdílení názorů o knihách. Nic víc. Časem jedna recenzní spolupráce přišla, ale záhy jsme ji ukončili. Ukázalo se totiž, že nedokážu číst na povel. Nevyhovuje mi  číst něco jen proto, že to zrovna teď přišlo. Na každou knížku musí být chuť a ta správná nálada, jinak mě to nebaví. Jenže než na knížku přijde nálada, může to trvat i půl roku. A to samozřejmě většině nakladatelství nevyhovuje. 

Takže jsme se s tím nejmenovaným nakladatelstvím oboustranně dohodli, že spolupráci ukončíme. Já si jejich knižní produkci kupuju dál za svoje a ve čtení jsem svým pánem. 

O žádnou recenzní spolupráci jsem od té doby neusilovala a to větší radost mi udělala Fortuna Libri. Sami se ozvali a nabídli mi knížky na recenzi. 

Rozhodla jsem se na to přistoupit, protože nakladatelství Fortuna Libri znám. Navíc jsem si vybrala jen knížky, které jsem měla na svém seznamu "Chci si koupit." Pořídila bych si je stejně - jen by mi to trvalo déle. Měsíční limit na nákup knih máme stanovený na tisíc korun a zatím bohužel není možné ho navýšit, takže... musím knížky pečlivě vybírat. 

Tímto velice děkuji nakladatelství Fortuna Libri za to, že mi knížky poslali a slibuji, že je brzo přečtu. 

Jako první Vám chci ukázat knížku MILUJU TVÉ LŽI od slovenské autorky Adriany Macháčové. Tuto knížku Vám ukazuji jako první, protože ji právě teď čtu. Autorku znám díky románu ŽENA VLIVNÉHO MUŽE, který u nás vydalo nakladatelství Brána, a který jsem četla. 

Musím říct, že MILUJU TVÉ LŽI se mi zatím líbí. Je to odpočinková kniha pro ženy, taková ta jednohubka, po které sáhnete, když se chcete nechat unášet čtivým příběhem a moc nepřemýšlet. Obálka tedy stojí za to, je krásná!



Potom tady mám román LAVIČKA - čtení pro ženy od britské autorky. Knížka je výborně čtenářsky hodnocená (na Databázi knih aktuálně 80 %) a má naprosto úžasnou obálku. Je to prý příběh, který Vám zlomí srdce - tak jsem zvědavá. 



A poslední knihou, která z Fortuna Libri přicestovala, je historický román DRUHÝ ŽIVOT. Recenze na tuhle knížku se různí - někdo je nadšený a někdo zklamaný. Jsem moc zvědavá, na kterou stranu se přikloním já. Koukala jsem, že autorka není žádný nováček, ale vůbec ji neznám a ani její knížky mi nic neříkají. Běžně historické romány nečtu, takže se těším, že zkusím něco nového. 



A to je vše. Pokud Vás některá z knížek v tomto článku zaujala, podívejte se ZDE

Na stránkách nakladatelství Fortuna Libri si můžete všechny výše prezentované knížky objednat z pohodlí domova. Určitě to využijte! Při objednávce nad 450 ,- Kč je doprava zdarma. 

Žádné komentáře:

Okomentovat