neděle 1. května 2016

Co se na Večírku přečetlo za... BŘEZEN 2016

Ahoj všem! :-) Taky se Vám zdá, že rok 2016 utíká nějak rychle? Ještě si živě pamatuji, jak jsem na poslední chvíli nakupovala vánoční dárky... a dnes už je 1. května. Hrozné! 


Každopádně jsem si  řekla, že je načase dohnat některé bloggové resty, takže se s Vámi dnes podělím o to, jaké knihy jsem přečetla v březnu. Ti z Vás, kteří neradi čtou knižní recenze, ale přesto se o trh s knihami zajímají, by to mohli ocenit. Pokud Vás některý titul zaujme, u každého najdete odkaz na podrobnou recenzi, v níž se můžete dozvědět víc. 

V březnu 2016 jsem přečetla tituly: 

1) Obuvníkova žena od Adriany Trigiany -  na tuto knížku jsem narazila díky Verunce z youtube kanálu Knihy jako sen, která Obuvníkovu ženu zmínila ve videu o nejlepších knihách roku 2014. Zaujala mě krásná obálka, a když jsem zjistila, že knížku mají v naší městské knihovně, bylo rozhodnuto. A výsledek? Rozhodně nelituji! Obuvníkova žena je velice dobře napsaná a čtivá knížka, ve které si každý něco najde. S hlavními hrdiny prožijete prakticky celý jejich život, takže nuda nehrozí. V průběhu čtení mi ukáplo i pár slziček a nemůžu jinak, než knihu doporučit! 
Recenzi na román Obuvníkova žena najdete ZDE

2) Nanejvýš čtyři hodny spánku od Marléne Schiappa - na tuto knížku jsem se těšila strašně moc dlouho. Francouzské autory mám velice ráda a dosud jsem s každým byla maximálně spokojená. Bohužel u románu Nanejvýš čtyři hodiny spánku se ve výsledku dostavilo mírné zklamání. Není to špatný román, to vůbec ne... jen si myslím, že je pro trochu jinou kategorii žen než jsem já. Vše se tady točilo kolem mateřství a musím přiznat, že místy jsem se nudila. Na druhou stranu jsem ale byla zvědavá, jak příběh dopadne.... a v některých pasážích jsem se smála nahlas. I to je důvod, proč ode mě knížka navzdory zklamání dostala poměrně vysoké hodnocení - 85 %. 
Recenzi na román Nanejvýš čtyři hodiny spánku najdete ZDE. 

3) Můj pes Doggo - únorová novinka nakladatelství Motto mě nalákala na krásnou obálku a chytlavý podtitul - "Muž, pes a velká láska." Je to tenká knížečka, která se mi ale velice líbila. Četla jsem ji o Velikonocích a myslím, že jsem si na svátky jara nemohla vybrat lépe. Bylo to milé a čtivé a určitě bych román doporučila i těm, kteří si na psí hrdiny v knihách příliš nepotrpí. 
Je to oddechovka, kterou zvládnete za jeden večer, ale rozhodně stojí za přečtení. 
Recenzi na román Můj pes Doggo najdete ZDE. 

A jaké bylo Vaše březnové skóre? Četli jste některou ze zmíněných knížek? 

2 komentáře:

  1. Taky se mi zdá, že ten rok utíká nějak rychle :) Stihla jsi toho dočíst spoustu :) Čtyři hodiny spánku nevypadají špatně a Můj pes Doggo mě taky zaujal :) Psí hrdiny v knížkách můžu :) Hezkou neděli :)

    OdpovědětVymazat