neděle 28. října 2018

Poslední paní Parrishová Vám nedá spát...

Thriller Poslední paní Parrishová z produkce nakladatelství Domino byl jednou z prvních knih, které do naší knihovny v tomto roce přibyly. Důvod je prostý. Knížku jsem v lednu vyhrála přímo v nakladatelské soutěži na webu Domina. :-) Přesně si pamatuji ten večer, kdy jsem se do soutěže zapojila - bylo to těsně před spaním a myslím, že jsem byla už trochu v limbu, protože když mi pak na e-mail přišla informace o výhře, musela jsem horko těžko vzpomínat, že jsem se do nějaké soutěže vůbec zapojila. :-) O to větší jsem ale z knihy měla radost, protože anotace mě zaujala už v edičním plánu. A věřím, že zaujme i Vás. Vůbec nejlepší na tom všem je, že kniha samotná je mnohonásobně lepší, než anotace.... kniha je totiž parádní.


Hlavní hrdinky tady máme rovnou dvě, ale nebojte se - ztratit se v ději rozhodně nemůžete. Thriller Poslední paní Parrishová je totiž rozdělen na tři části. První část vypráví Amber - dívka, která pochází z velmi chudých poměrů a která se rozhodne, že se dobře vdá, aby přestala žít v chudobě a byla konečně ženou na úrovni. Ženou, která se zná s těmi správnými lidmi a která do konce života nemusí hnout prstem. Ženicha si Amber vyhlédne sama - bohatého milionáře Parrishe. Háček to má jen jeden... Parrish už totiž ženatý je. Ale to by v konečném důsledku zas tak moc vadit nemuselo, že? 

Druhou část knihy vypráví Amber - Parrishova současná manželka. A třetí část už vypravěče nemá - je ve třetí osobě a čtenář v ní najde vše o tom, jak to nakonec dopadlo... 

Přátelé, toto je VÝBORNÁ, opravdu výborná, mrazivá a dechberoucí kniha! Kniha, kterou si určitě musíte přečíst. Autorka Liv Constantine (což je vlastně pseudonym pro dvě autorky - sestry) Vás dokáže udržet v napětí od začátku až do úplného konce. Knihu jsem měla přečtenou za tři dny a věřte mi, že to opravdu něco znamená!  Poslední paní Parrishová je napsaná neuvěřitelně čtivě, svižně a je plná zvratů. Vždy, když si začnete myslet, že tušíte, kudy se děj bude ubírat, buďte si jisti, že přijde další "jobovka," která Vás šikovně svede na scestí. Bude se to dít až do konce. 

Už dlouho vím, že nakladatelství Domino je sázka na jistotu a že vydává opravdu skvělé a nepřehlédnutelné knihy, ale Poslední paní Parrishová, bylo vážně něco! Byla to naprosto parádní jízda. Přestože je to thriller bez mrtvol a zabíjení, ze stránek se na Vás přenese tíseň a strach. Je to kniha, která vyvolá mnoho otázek. Kniha, o které budete přemýšlet ještě velmi dlouho po dočtení. A kniha, na kterou určitě hned tak nezapomenete. 

Název: Poslední paní Parrishová
Autor: Liv Constantine
Přeložila: Hana Čapková 
Vydalo nakladatelství: Domino
Rok vydání: 2018
Počet stran: 440
Hodnocení: 100 %

1 komentář:

  1. Skvělá recenze! A kniha vypadá opravdu dobře, pokukuju už po ní dlouho, jen jsem se k ní ještě nedostala, ale jednou její čas určitě přijde! :-D

    OdpovědětVymazat