sobota 20. března 2021

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Nečekaný dárek k MDŽ, Levné knihy a spontánní objednávka z Knižního klubu

 


Krásný den Vám všem, milí přátelé! Po dlouhé době Vás vítám u knižních přírůstků. Je to k nevíře, ale nějaké knížky do naší knihovny opět přibyly - a to i přesto, že bychom měli šetřit na svatbu. Snažíme se držet s knižními nákupy zkrátka, ale tu a tam zhřešíme - a právě o tom bude dnešní článek. Jen pro zajímavost - na úvodní fotce jedna kniha chybí. Která to je, zjistíte, když budete číst dál... :-)

Jako první Vám ukážu knížku LEŽ z nakladatelství Domino. Možná, že tenhle thriller už máte doma - my jsme ho na přelomu roku objevili v e-shopu Levné knihy. Okamžitě jsem po LŽI zatoužila, protože od C.L. Taylor jsem v minulosti četla dvě knihy a obě se mi líbily. Na doporučení Šárky z blogu MŮJ KNIŽNÍ RÁJ  jsem přečetla NEHODU a v knihovně jsem si vypůjčila ÚTĚK. Zatímco z NEHODY jsem byla nadšená, ÚTĚK mě tak úplně neoslovil. Četlo se to dobře, ale zklamal mě konec. Tak jsem zvědavá na LEŽ, na kterou stranu vah se přikloní. Danuška Goliášová tuhle knížku nedočetla, tak nevím... Obálka je každopádně krásná. 


Teď je na řadě ŠIKMÝ KOSTEL - knížka, kterou jsme v lednu za pakatel odkoupili od Ondry, kterého znáte z youtube kanálu INCOGNITO READER. Právě ŠIKMÝ KOSTEL na úvodní fotce chybí - vzpomněla jsem si na něj, až když byla  hotová. :-) Přátelé, ŠIKMÝ KOSTEL už mám přečtený a stala se z něj kniha mého srdce. Naprosto chápu veškeré pochvalné ohlasy a komentáře. Je to nádherná kniha, plná životní síly a moudrosti. Kniha o tom, o čem se běžně nepíše. 



Na následující fotce uvidíte knížky rovnou dvě - na MDŽ mi totiž přišel nečekaný balíček od Danušky Goliášové. Danuška mi poslala román PŘIŠEL JSI, KDYŽ VENKU PRŠELO a knížku UTAJENÁ DCERA.  Knížky jsou nové a přišly z Knižního klubu - Danuška mým jménem zaplatila objednávku. Musím říct, že mě to neskutečně dojalo a balíček jsem rozbalovala se zatajeným dechem. O Danušce vím, že MDŽ slaví, ale zásilka mě překvapila. A překvapil mě i Dančin výběr. Inspirovala se mým seznamem "Chci si koupit" na Databázi knih. A trefila se opravdu výborně. Knížku PŘIŠEL JSI, KDYŽ VENKU PRŠELO už mám rozečtenou a zatím se mi moc líbí. UTAJENÁ DCERA mě taky hodně láká. Od Kelly Rimmerové už jsem sice jednu knížku četla, a ta mě úplně neoslovila, ale jsem rozhodnutá zkusit to s ní ještě jednou. UTAJENÁ DCERA vypadá podle anotace skvěle, na Databázi knih má výborná hodnocení (86 %) a Danušce se moc líbila. Co chtít víc? 




No a pak tady mám přírůstky z naší zatím poslední objednávky z Knižního klubu. Vybrala jsem si tam dvě knížky. obě jsou horké novinky. 

První je JULINČINA PEKÁRNA od Táni Keleové - Vasilkové. Autorku mám moc ráda a troufám si říct, že ji mám i celkem načtenou. Přečetla jsem od ní už minimálně sedm knížek a o žádné nemůžu říct, že by mě zklamala. Táňa píše romány pro ženy, které mají reálné hrdinky a uvěřitelný příběh. Čte se to vždycky velice dobře. 


Druhá knížka z objednávky je OSUDNÝ OKAMŽIK. Zaujala mě krásná obálka i námět téhle knížky. Mělo by se jednat o thriller, ve kterém kamarádka hlídá dítě jiné kamarádce a během toho hlídání se něco přihodí. Něco, co nezůstane bez následků. No... hodnocení OSUDNÝ OKAMŽIK nemá zatím úplně hvězdná, tak uvidíme. Šanci tomu určitě dám. 


To je ode mne pro dnešek všechno. Zaujala Vás některá z knížek? Máte ji doma? Nebo už jste ji dokonce četli? Dejte mi to vědět, budu moc ráda! Ozvat se můžete dolů do komentářů nebo pod příspěvek na facebook. 

Mějte se krásně a užívejte si březen. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat