úterý 30. března 2021

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Uplatňujeme poukázku na slevu z Knižního klubu!

 


Přátelé! Přeji Vám všem krásný den! 

Neplánovala jsem to, ale světe div se... jsou tady další knižní přírůstky! Opět jsme objednávali z Knižního klubu, protože mému muži přišla poukázka na slevu - celých 100,- Kč! A přece ji nenecháme propadnout... to by byl hřích, že?  Těch knížek, které nutně potřebujeme, je pořád příliš mnoho...

No, takže jsme si vybrali každý dvě knihy. Můj muž sáhl po novince od svého oblíbence Romana Bureše a po prvním dílu sci-fi série od Jakuba Maříka s názvem "Ve stínu slunce." Burešovu "Planetu idiotů" už má přečtenou a do "Ve stínu slunce" se včera pustil. 

Já jsem si vybrala dva thrillery, které Vám chci ukázat v tomto článku. Obě knížky jsem koupila na doporučení z youtube a věřím, že nebudu zklamaná. 

Připraveni? Jdeme na to! 

Jako první jsem si naprosto nečekaně vybrala thriller DILEMA od B. A. Paris



Na tuhle knížku mě nalákala Danuška Goliášová v jednom ze svých videí. Upřímně jsem nečekala, že někdy sáhnu po něčem od této autorky, ale Danuška v povídání zmínila, že tenhle román je jiný než všechny předchozí. Což je pro mě dobře. Pokud vím, thriller ZA ZAVŘENÝMI DVEŘMI je o domácím násilí a domácí násilí je asi opravdu to jediné, co v knížkách nesnesu. Zkrátka mi nedělá dobře. 
DILEMA je ale (jak se zdá) v tomto ohledu bezpečné, tak se těším. Obálka je překrásná a vyloženě jarní. 

Druhou knížkou z objednávky je thriller TI DRUZÍ od C. J. Tudor


Aby bylo jasno - nečetla jsem KŘÍĎÁKA ani JÁMU. Za to jsem viděla recenzi od Míši z Knižního deníčku, která o téhle knížce mluvila tak skvěle a poutavě, že jsem po ní okamžitě zatoužila. 
Na zmíněné video se můžete podívat ZDE. Schválně, jestli Vás taky naláká! 

Tak a to je ode mě všechno! 

Četli jste některou ze zmíněných knížek? Nebo jste ji zatím nečetli, ale máte ji doma? Jaké jsou Vaše zkušenosti s B. A. Paris?  Máte přečteného KŘÍĎÁKA nebo JÁMU? 

Dejte mi to vědět, budu moc ráda! 


Žádné komentáře:

Okomentovat