neděle 23. května 2021

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY: Opět jsme objednávali v Knižním klubu!

 


Krásný den, přátelé! 

Moc Vás všechny zdravím. Dnes to bude další ze série "chlubících" článků. Ukážu Vám kousky, které jsem si vybrala v aktuálně platném katalogu Knižního klubu. Přestože v posledním půlroce náš rozpočet silně zatěžuje svatba a svatební přípravy, tu a tam nějaké knížky pořídíme. Toto byla do červencové svatby možná poslední objednávka...


Tentokrát jsem si do nákupního košíku hodila hned dvě knížky.

Drbny z předměstí od Abbi Waxman byly jasná volba. Od autorky jsem četla už její první knihu s názvem Zahrada nových začátků. Moc se mi to líbilo, takže když jsem zjistila, že bude vycházet další román s podpisem autorky, neváhala jsem. 


Drbny z předměstí vydalo nakladatelství Motto a mají velice hezkou obálku. Vypadají hezky zepředu i zezadu. Ovšem hodnocení má tento román zatím všelijaká - na Databázi knih v tuto chvíli 71%. 



Jako druhou knížku jsem si objednala Dítě ohně od S. K. Tremayne. Od autora už jsem četla LEDOVÉ SESTRY a ty se mi neskutečně líbily, takže jsem byla rozhodnutá dát šanci i této knížce. Ondrovi z kanálu INCOGNITO READER se ovšem Dítě ohně nelíbilo - tak uvidíme, jak pochodí u mne. 


A to je vše, přátelé! 

Četli jste některou z uvedených knížek? Lákají Vás Drbny z předměstí? A jak se Vám líbí knížky od autora S. K. Tremayne? 

Napište mi to, budu moc ráda! 

Knižní večírek je i na facebooku - ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat