neděle 25. července 2021

Miluju tvé lži - nový román slovenské autorky zkrátí dlouhou chvíli a potěší...

 

Když mě nakladatelství Fortuna Libri oslovilo s nabídkou recenzní spolupráce, byla jsem mile překvapená. Zda to přijmout, jsem ale váhala. Ovšem ne dlouho. Jakmile jsem zjistila, že nakladatelství vydalo další knihu od slovenské autorky Adriany Macháčové, věděla jsem, že kývnu...


Od této spisovatelky jsem už  totiž v minulosti četla román "Žena vlivného muže," který se mi velice líbil. Zjištění, že se českého překladu dočkala další Adrianina kniha, mě moc potěšilo a byl to taky důvod, proč jsem nabídku recenzní spolupráce přijala. Jednoduše  jsem chtěla, aby byla kniha rychle u mě. 

Hlavní hrdinka příběhu Miluju tvé lži se jmenuje Kateřina. Po smrti babičky, která ji vychovávala a dovedla k maturitě, najde v kufru dopis od otce, kterého nikdy nepoznala, a o kterém nic bližšího neví. Dá se do pátrání a svého otce záhy objeví - je to totiž vlivný a bohatý podnikatel. 

Jakmile Boris Klen překoná prvotní šok, pozve svou dceru na večírek, na kterém se chce ke Kateřině veřejně přihlásit a přijmout ji do rodiny. Ne všem jejím členům je ale "ztracená a znovu nalezená" dcera po chuti... 

Nenáročný společenský román pro ženy o mezilidských vztazích - o tom, jak jsou křehké a nevyzpytatelné. Knížka Miluju tvé lži je ideálním čtením na léto - na prázdniny, k bazénu, na chalupu nebo do deštivého odpoledne. Potěší všechny, kteří nad knihou nechtějí příliš přemýšlet a chtějí se jen bavit a nechat unášet pěkným příběhem. 

Je to knížka čtivá, mající nepředvídatelný závěr. 

Na druhou stranu to není nic převratného, nic co by Vás posadilo na zadek. Příběh v podstatě ničím nepřekvapí. U knížky se pobavíte, ale nezůstane ve Vás dlouho. Je to čtení na zkrácení dlouhé chvíle. 

Možná škoda, že autorka rozjela tolik dějových linek, "nakousla" tolik příběhů. Žádný tak nějak nebyl úplně dotažený. 

Ode mě si knížka vysloužila 70 %. Velký palec nahoru dávám za překrásnou obálku, která neudělá ostudu v žádné knihovně.  

Tuto knihu jsem dostala od nakladatelství na recenzi. 

Pro sebe ji můžete koupit ZDE. 

Název: Miluju tvé lži 
Autor: Adriana Macháčová 
Přeložila: Hedvika Mojžíšová 
Vydalo nakladatelství: Fortuna Libri 
Rok vydání: 2021
Počet stran: 256
Hodnocení: 70 %  







Žádné komentáře:

Okomentovat